sobota, 19 marca 2011

Max Azria

BCBGMAXAZRIA

Śmieszą Was te sceny w filmach typu cały placek na kolanach, kawa na najnowszej sukience, ketchup na białych spodniach, jajka na podłodze ... ? mnie czasami też, ale dziś się świat dla mnie odmienił. Już nigdy, przenigdy nie będę się śmiała z takich scen!. Człowiek sam musi czasami doświadczyć krzywdy, żeby poczuć współczucie. Wyjmowałam jajka z lodówki, nie wiem jak to się stało, wszystkie wylądowały na podłodze. Moja rozpacz była w sumie większa z powodu konieczności posprzątania tego całego bałaganu niż z powodu utraty 10 jaj. Naturalnie na koty liczyć w kwestii pomoc nie mogłam. Jolie przybrała pozycję obserwatora z dość bezpiecznej odległości, a jej oczy mówiły "bardzo Ci współczuję, ale co ja biedna mogę, przecież ścierki nie chwycę" ( pii, też mi coś, jak chce to potrafi, szczególnie wtedy kiedy nie powinna) a Lami biegała jak oszalała "no w końcu coś  się tutaj dzieje, a nie tylko nuda i nuda, przesuń się, przeszkadzasz mi. Hooop i jeszcze raz sobie przeskoczę". Na mojej podłodze zrobiła się jednym słowem wielka jajecznica, która przypomniała mi sukienkę z kolekcji BCBGMAXAZRIA. Na szczęście nowa kolekcja Spring 2011 nie ma nic wspólnego z jajecznicą :) 





Kolekcja prosta bez zbędnych drobnych szczegółów, minimalistyczna w przekazie ale bardzo kobieca. Dzięki tej prostocie wyjątkowo elegancka a dzięki użytym materiałom zwiewna i nadająca sylwetce kobiecej powabności. Piękna. 

Zdjęcia pochodzą stąd.

5 komentarzy:

  1. `ojej, mi jeszcze nigdy sie coś podobnego nie przytrafiło ;**
    ładne te sukienki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you !
    Black is my all time favorite color !
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. wow pretty look! great post <3
    anyway check mine and follow if you like dear :)

    http://paramitadana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ze sprzataniem jajek wspolczuje :P masakra po prostu, ale inspiracje swietne bede tu czesciej dodalam do obs:) http://patricia-vintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywny blog,masz wielki talent.Chętnie będę odwiedzać Twoją stronę,także jako obserwator

    OdpowiedzUsuń