wtorek, 22 marca 2011

Ewelina Rydzyńska - Polska Coco Chanel

To była miłość od pierwszego wejrzenia. Zastanawiałam się co mnie tak urzekło w kolekcji Eve by Eve, musiałam porozmawiać z jej twórczynią, po prostu musiałam. Chciałam poznać osobę, która stoi za czymś tak fantastycznym, za czymś z czym może utożsamiać się każda kobieta.


I stało się, poznałam Ewelinę Rydzyńską. Udało jej się znaleźć dla mnie odrobinę czasu i odpowiedzieć na kilka moich pytań. Wiem, wywiad jest krótki ( jak na mnie :)) ale stanowi kwintesencję tego czego chciałam się dowiedzieć. Taki fejsbukowy wywiad :)
Jakie jest Twoje największe marzenie?

Moim największym marzeniem związanym z pracą jest możliwość realizacji kolekcji, które cieszą się zainteresowaniem. Dla projektanta to największa radość kiedy ludzie chcą i noszą jego prace:):)Poniekąd realizuję swoje marzenie aktualnie:).


Co przez swoją twórczość chcesz przekazać – czyli Twoja filozofia?

Ubrania użytkowe a jednocześnie kobiece niosące w sobie dziewczęcość i nonszalancję...Do tego niewygórowane cenowo. Dla kobiet, które wiedzą, że chcą wyglądać nietuzinkowo.


Czyli takie bardzo świadome „użytkowniczki” ( taki wyraz wkradł mi się z mojego języka zawodowego, ale w tym momencie nie przychodzi mi do głowy nic innego ) Z mojego punktu widzenia to jest bardzo istotna kwestia, bo jednak każda kobieta chce wyglądać nietuzinkowo, a dość często musi godzić swoje marzenia z zawartością portfela. Twoja kolekcja nie wymaga tak dużych kompromisów i to tylko podgrzewa moją miłość do niej :)

Kolekcja Eve by Eve jest tego wyrazem, co było jej inspiracją?

Ja:):):) oraz kobiety, które spotykam na co dzień, które opowiadały mi o swoich potrzebach, ale również nie odbiegające od światowych tendencji w modzie:).

Strasznie mi się podoba to co powiedziałaś, tak naprawdę wymaga to dużej odwagi. Nie spotkałam się z tym, aby twórca dzieła przyznał się przed sobą, a co dopiero światem, że on sam stanowił inspirację dla swojego dzieła. To jest tak, że to czym się otaczamy, o czym mówimy ( a kolekcja jest jednak Twoim głosem) wynika z potrzeby naszego serca. Podziwiam za taką odwagę :)
Jak to się stało, że zostałaś projektantką? Czy jako mała dziewczynka już o tym marzyłaś, czy może dopiero później gdy byłaś bardziej świadoma wykształciła się ta pasja u Ciebie?

Projektowanie zrodziło się w czasie ciąży z moim synem, nie znajdowałam w sklepach ubrań kobiecych ... tak zaprojektowałam pierwszą sukienkę, a później kolejną ..Pierwszymi klientkami były koleżanki a później koleżanki koleżanek...i tak przypadek zaowocował pasją:)


Pamiętam stukot starego Singera mojej mamy, a jaka była Twoja pierwsza maszyna do szycia?

Łucznik u babci jest do dziś:)
Jesteś strasznie zapracowana. Mam wrażenie, że z prędkością światła przemieszczasz się przez Polskę i jeszcze na bieżąco uzupełniasz wpisy na FB. Kiedy Ty odpoczywasz? Ciągle w biegu, jak regenerujesz swoje bateryjki?

Ostatnio pozwoliłam sobie na 6 dniowe wakacje:)
Ja realizuję się w pracy w niej też znajduję nieraz relaks:)
Jeśli czuję maksymalne zmęczenie, weekend z wyłączonym telefonem potrafi zdziałać cuda:):)


Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Dziękuję za wywiad i kibicuję dalej :)

Zapraszam na stronę http://www.evebyeve.com oraz na fan page http://www.facebook.com/?ref=home#!/EveByEve
Autorem zdjęć jest Rafał Olejniczak.

9 komentarzy:

  1. Oj to jest to co lubię najbardziej!! Prostota, szyk i elegancja. Szkoda że ta stronka jeszcze martwa. Chętnie obejrzałabym więcej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. `ty jesteś dziennikarką ?. ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Poppy, nie jestem dziennikarką :) te wszystkie wywiady na blogu wynikają z mojej potrzeby poznania tych fantastycznych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne projekty, nie znałam wcześniej, muszę się przyjrzeć całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kobieta ze wspaniałymi projektami:) Życzę jej powodzenia :)
    www.dolcegabanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem pod wrazeniem kolekcji i projektantki - urocza osoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja,zgadzam się piękna.a Twoj wywiad bardzo ciekawy.Dobrze się czyta.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiola!
    Your blog is so great! So chic and full of style!

    all my love for you,
    Kira
    www.kirafashion.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. ewerydyskaulegalegokohaka

    OdpowiedzUsuń