niedziela, 20 marca 2011

Listonoszka

Proenza Schouler

Ogłaszam, że rozpoczęłam polowanie! zamarzyła mi się listonoszka ( wiem jakąś szczególną kreatywnością się nie wykazałam w swych pragnieniach). Taka tradycyjna jak u panów listonoszów jako dziewczynka mała widziałam. W sam raz, taka dla mnie. Mój laptopik do niej się zmieści, i płyn do soczewek i notatnik i kalendarz, czasami aparat albo sweterek. Taką cudną poproszę :)
Na początek zerknęłam co u Proenzy Schouler ciekawego się ukryło.


Proenza Schouler


No więc..., jestem na dobrym tropie, ale to jeszcze nie to :). Zaliczyłam po drodze Superstylemarket, Allegro i Topshop.



Dalej, dalej, dalej - przejrzałam chyba setki stron sklepów internetowych i trafiłam do etorebki.pl. Blisko - ciepło, ale nie gorąco :)


Etorebka.pl

Zostały mi jeszcze dwa sklepy do odwiedzenia, Keira i Galarti.  

Keri 

Galarti

Niestety, żadna z nich nie jest tą wymarzoną :( ale jak ją znajdę to oczywiście, pierwsi ją zobaczycie :) choć szara z etorebki.pl jest najbliższa ideałowi.

2 komentarze:

  1. Popieram kandydaturę szarej! Może nie ideał, ale jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aby zwiększyć swoje szanse w konkursie, kliknij w którąkolwiek reklamę na moim blogu po prawej stronie i wypełnij formularz :) zajmie ci to 2 minuty a możesz na tym dużo zyskać :D

    OdpowiedzUsuń