czwartek, 24 marca 2011

Tym razem nie buty a buciory :)

Szperając w necie znalazłam buciory, dosłownie tak, buciory - na allegro. W pierwszym momencie cena mnie powaliła prawie 700 zł (!) Pomyślałam, że pewnie są ze złota :) ale po przyjrzeniu się dokładnie zdjęciu złota nie zobaczyłam, lecz wypatrzyłam nazwę firmy i tak trafiłam na stronę firmy T.U.K.
Nie wiem dlaczego, strasznie nasuwają mi na myśl, taki Yapan Street, gothic glam, jedno jest pewne w nich twardo stąpa się po ziemi :).




Klasyczne czółenka również znalazłam, może w mniej klasycznym designie, ale też mogą ślicznie się prezentować na nodze :) 


Oczywiście, nie odmówiłam sobie stworzenia szybciutkiego kolażu z ich udziałem. 

Ciekawe jak chodzi się na takich 6 centymetrowych platformach :)A Wam jak się podobają?

Zdjęcia pochodzą ze strony producenta, a buty można kupić za mniej niż 700 zł i nie na allegro ale w sklepie firmowych, między innymi tutaj.

4 komentarze:

  1. niektore sa fajne a niektore okropne :P ale mi przypominaja totalnie dziewczyny ze spice girls poza tym kiedys byla taka moda:D http://patricia-vintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wersja klasyczna jest fajna, ale te buty z podeszwą/obcasem a la gothic są koszmarne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. one sa boskie!!!!
    chyba mi się wszystki podobają:)
    dadałam je do ulubionych i może w wolnej chwili coś poszperam

    OdpowiedzUsuń
  4. śmieszne te buty:D!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń