czwartek, 10 marca 2011

Okulary

Muszę wymienić okulary i to niestety nie te przeciwsłoneczne :(. Aby poprawić sobie humor przejrzałam najnowsze kolekcje. Dlaczego tak jest, że zawsze, ale to w każdej kwestii, każda rzecz którą wybieram jest tą najdroższą z możliwych ?!. Bielizna, buty, płaszcz, sweter, kurtka, laptop, kolczyki, bluzka ...i tak dalej i tak dalej.... i teraz oprawki do okularów ... Też tak macie? Więc ten humor nie koniecznie sobie poprawiłam.
Najgorsze jest to, że okulary noszę od 10 lat i wciąż się nie przyzwyczaiłam do nich, i chyba już się nie przyzwyczaję. Przeszkadzają mi, są jak natrętny niechciany trik nerwowy, którego nie chcemy a jest i musimy z nim żyć - znaczy się, ja takiego triku nie posiadam, ale słyszałam, że tak jest :). Wracając do okularów - ograniczają pole widzenia ( wiem, że to śmieszne bo bez nich widzę co najmniej słabo), ciągle o coś w nich zahaczam, przeszkadzają w całowaniu ( tak, tak to bardzo ważna sprawa :) - po prostu nie cierpię ich! Na szczęście wymyślono soczewki kontaktowe a dokładnie samą ideę wymyślił Leonardo da Vinci. O dzięki Ci wielki Leonardo, ale niestety nie każdy może nosić je cały czas, dla mnie również jest to niestety, stąd moje poszukiwanie idealnych oprawek okularowych. 

Prada:



Burberry:


Bvgari - propozycja prosto z lat '60:


Dolce&Gabbana


Przegląd zamyka Ray Ban:




Właściwie można znaleźć wszystko od seksownych krągłości po geometryczne kształty, od lekkich i frywolnych po dynamicznie podkreślające charakter. I co ja mam wybrać? A Wam, które się podobają najbardziej?

Zdjęcia pochodzą stąd i stąd.

3 komentarze:

  1. Wszystkie są fajne ;) Sama noszę już jakiś czas soczewki, oprawki mam bardzo zwykłe i bardzo uniwersalne - tak do wszystkiego, 'bez szału'. A zaczęłam zastanawiać się, czy nie sprawić sobie jakiejś dodatkowej 'trendy' pary. Ale rzeczywiście, cena takiej przyjemności jest koszmarem :( Też zawsze wybierałam najdroższe modele, nie znając ceny.. niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kelly ja chyba skłaniam się co raz bardziej do opcji "bez szału" jak to fajnie napisałaś :) bo będą pasować do wszystkiego i tak naprawdę będą bardzo długo modne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. iOliW może po prostu wrzuć swoje zdjęcie do naszej przymierzalni i zobacz jak wyglądają, myślę że w większości będzie Ci do twarzy, a co do ceny to myślę, że coś "bez szału" się u Nas znajdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń