poniedziałek, 14 marca 2011

Moja "Szafa marzeń"



To co robię teraz, pewnie nie wyjdzie mi na dobre, ale lubię dzielić się z  Wami tym  co fajne :) Znalazłam swoją Szafę marzeń :) Mały, przytulny sklepik w Centrum Gdyni. W sympatycznej, pawie rodzinnej atmosferze można poprzeglądać ciuszki. Zawsze znajdę coś dla siebie - niestety :) Raz to jest bluzeczka Dorothy Perkins, innym razem sweterek z Topshopu, czy też z River Island. Przy okazji można dobrać też odpowiedni błyszczyk, cienie, pomadkę z Avonu ;) A co najważniejsze, Pani Marzenka zawsze pamięta o swoich klientkach, wie co która lubi i co będzie im pasować. Fajnie jest odebrać telefon: "Pani Wiolu, niech pani wpadnie do mnie, mam świetny sweterek z Topshopu dla Pani." 


Szafa Marzeń mieści się przy ul. Kilińskiego 3 ( boczna Świętojańskiej) w Gdyni. Jak będziecie w okolicy wpadnijcie, może się tam spotkamy :)




2 komentarze:

  1. Czemu ja nie mieszkam w Gdyni?! :( Hmmm, muszę też u siebie coś takiego wynaleźć. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń